miercuri, 21 septembrie 2011

Sf. Tecla

Sfânta Muceniţă Tecla este prăznuită în data de 24 septembrie.


Icoană din biserica Sf. Ioan Rusul, Evia

Troparul Sfintei  Muceniţe şi întocmai cu Apostolii Tecla


Mieluşeaua Ta, Iisuse, Tecla, strigă cu mare glas: pe Tine, Mirele meu, Te iubesc şi pe Tine căutându-Te mă chinuiesc şi împreună mă răstignesc, şi împreună mă îngrop cu Botezul Tău; şi pătimesc pentru Tine, ca să împărăţesc întru Tine; şi mor pentru Tine, ca să viez pentru Tine, şi ca o jertfă fără prihană, primeşte-mă pe mine ceea ce cu dragoste mă jerfesc Ţie. Pentru rugăciunile ei, ca un milostiv, mântuieşte sufletele noastre.

Frescă-Mănăstirea Sf. Efrem Sirul, Grecia

Frescă-Mănăstirea Sf. Efrem Sirul, Grecia

Viaţa Sfintei Tecla, AICI

Imnografie, AICI

Niciun comentariu:

AddThis

Find us on Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dositeea

Abonaţi-va la acest blog

Copyright © 2011-2014 http://dositeea.blogspot.com



Vizite (de la 1 aug. 2011)

From 22 nov. 2011

View My Stats